Pages

Tuesday, April 05, 2011

No more Compass...

För en vecka sedan bestämde jag mig för att hoppa av Team Compass. Mitt samarbete med dem blev inte så långvarigt. Visst är det kul att bli sponsrad med bakom kulisserna är inte alltid allt rosenrött. Jag känner att jag vill kunna stå rakryggad och väljer därför att kliva av teamet. Jag vet att jag rekommenderat Compass helis till många piloter i Sverige och jag står fast vid att jag tycker det är bra helisar med grym kvalitet och flygegenskaper. Självklart kommer jag att ställa upp med all hjälp jag kan och svara på alla frågor ni har om Compass. Själv kommer jag att flyga vidare med min Trex 700e och en ”ny” 600 kommer att komma hem till mig i dagarna. Dock samma elektronik som tidigare suttit i 6HV. Vad det blev för ny 600? Det återstår att se men jag kan säga som så att det är ett kärt återseende. Jag fortsätter denna säsong som osponsrad men med möjligheten att rekommendera och prata gott om märken jag tror på helhjärtat.




No comments: