Pages

Sunday, February 13, 2011

Dagens träningspass!

Skottning ger bra motion och en kass rygg - toppen!

Idag gav Tobbe och jag mig ut för att flyga men märkte redan ut till fältet att vägen inte var plogad. Vad gör man då? Man parkerar bilen och går 800 meter i halvmeterdjup snö släpandes på all utrustning i en pulka. Snacka om idioti. Men vi ville verkligen flyga! Det tog säkerligen dryga halvtimman att gå de 800 meterna men det var det värt. Dock var jag helt slut när vi kom fram. Jag var tvungen att utnyttja dagen så bra som möjligt så jag laddade min accar med 3C och han med 10 flygningar. Bra träning! Men det var inte lika motiverat att ta samma "promenad" tillbaka till bilarna. Vi måste vara antingen de största entusiasterna på denna planet eller helt från vettet?

När man släpar på en 90a och all kringutrustning önskar man att man fortfarande flög 450...

No comments: