Pages

Monday, January 03, 2011

Smooth style!

Jag har alltid gillat flygning som är mjuk och följsam. Det behöver inte alltid vara den mest avancerade för att det ska se grymt ut. Oscar och Stoffe är de två i sverige som flyger mjukast och snyggast enligt mig. Rothzen är också grym på smooth flygning. Det är något jag önskar att jag kunde få till. Men jag antar att det kommer mer med träning. Eller så är det något vissa har och andra saknar?

Jag hittade iaf ett klipp på en kille som heter Marco och flyger en Kasama E90 Faifa. Just helikoptern i sig är inte direkt någon av mina personliga favoriter då den verkar vara konstruerad för att vara så krånglig och komplex som möjligt. Men hans flygning är tokgrym! Precis så smooth strävar jag efter att kunna flyga...


Style is everything!

No comments: