Pages

Monday, January 31, 2011

Bilder!

Här kommer några av de bilder min kollega Micke tog när han var ute och hälsade på Viklanda för några helger sedan. Det är säkerligen inte mer än 2-3 månader kvar av denna vinter och jag längtar rejält efter sköna varma vårvindar. Men vintern har sin tjusning och dessa bilder visar verkligen att hobbyn är minst lika kul under vinterhalvåret!

Min 700e i vad jag skulle chansa på att vara en Funnel.

Här i en Ailerion tic-toc.

Thomas Nilssons Compass Atom 6HV. En vacker syn!

Ser jag alltid lika fundersam efter flygpassen?

Tobbe tog med Kenny ut. Överlevde han?

Thomas övervakar min flygning och ger goda råd.

Rickard i en intim situation med sin nykraschade Trex 450 pro...

Rickards 450 sekunderna innan bilden ovan.

Inverterat med Atom 500. Thomas goes wild!

Mycket som ska inspekteras innan flygning...

Som sagt, mycket ska inspekteras...

Tobbe har gjort sig känd för att ha risigast canopys i klubben. Här spanar han in Mats Canomod huv och drömmer sig bort...

Min rygg kommer uppskatta att slippa skottning när våren kommer!


No comments: