Pages

Friday, December 03, 2010

Reparation pågår


Eftersom jag inte har någon dedikerad plats för att mecka med mina helikoptrar för köksbordet fungera som tillfällig lösning. Eller, varje gång nån gång heli går i backen blir köksbordet belammrat i nån veckas tid. Alla delar har kommit och jag håller på för fullt att sätta ihop den. Det som är mest tidsödande är att KDE uppgraderings kit till tailen inte passar exakt ihop Quick uk tailen så det behövs en del dremmlande för att få det att gå lätt utan binda. En annan sak att nämna är att Align har verligen lyckats med konstruktionen av 700e då den är otroligt lättmeckad. Allt går ihop som pussel utan att glappa. Inga fjäderstålspinnar man blir galen av att banka ur. Nu har jag tyvärr mycket aktiviteter inplanerat plus en tjänsteresa till Luleå så helin kommer nog inte vara i luften förens om 2 veckor ungefär. Synd, för jag gillar verkligen hur den flyger!

No comments: