Pages

Sunday, November 07, 2010

Upgrades är kul


Jag började med Align orginal 105 mm tailblad och de funkade riktigt bra. Om jag ska säga nått som är negativt med 700e skulle det väl vara kardanen. Den funkar jättebra och det är skönt att slippa remspänning vid kyla men dreven är så lätta att rensa vid minsta lilla "hårda landning" efter en auto. Jag gjorde några inv auto igår och kom lite lite fel på sista och krrrrsssshhh från. Fuck, där jag dreven tänkte jag. De höll men ena bladet sprack. Jag hade ett par Edge 115 hemma som jag monterade. De är längre vilket ökar risken för drevrens ytterligare. De påfrestar även mer vilket gjorde att jag skruvade på lite alu options som förstärkning. Jag kommer nog gå tillbaka till 105 så jag slipper ha hjärtat i halsgropen vid varje auto.

No comments: