Pages

Tuesday, July 12, 2011

Dagen efter är man mosig...


Tävlingen tog på krafterna! Inte bara fysikt utan även mentalt. Det är jobbigt att stå i stekande sol mellan 08 och 19,men det är också otroligt utröttande att vara spänd och nervös. På kvällen efter tävlingen var jag helt slut och somnade innan ens huvvet nuddat kudden...

Vaknade av att FreddanK messade och sa att de var på väg ut till fältet. Kul, tänkte jag. Stack ut till fältet och kom på den briljanta iden att jag skulle ta och prova några nya moves. Det jag glömde lägga till i ekvationen var att jag fortfarande var trött och okoncentrerad. Så booom och Logon gick i marken. Inte hela världen då det är ungefär 600 flighter sen jag krashade sist. Nya delar är på väg och med lite tur är den i luften igen till nästa helg!

No comments: