Pages

Tuesday, April 26, 2011

Mycket flytt och lite flyga


Tobbe justerar gainen och går sedan direkt ut och gör sina första inverterade autos med sin 6HV! Hatten av....


Under påskhelgen har min fokus legat på att flytta. Det mesta är nu på plats i lägenheten i Solna och kvar är en himla massa plockande.

Jag har faktiskt hunnit med att komma ut till fältet två gånger under helgen och totalt har det blivit 18 accar. Passade faktiskt på att träna lite set manövrar. Nu börjar jag känna mig hyfsat säker på de manövrar jag valt även om det kvarstår mycket träning för att få dem perfekta! Det är kul att se att min vän Danne O kommit igång rejält med träningen och senaste veckorna har det verkligen släppt.

Det skönaste med vårvädret, och då framför allt ljuset, är att man kan klämma in lite flygningar på eftermiddagarna efter jobbet. Det märks på flygningen och känslan när man kan hålla igång och flyga med tätare intervaller!

No comments: