Pages

Thursday, April 07, 2011

Mina boys!


Danne O - tvekar aldrig inför att posera med sina helis!


Det finns mycket som är kul med denna hobby! Allt från att flyga, göra research om produkter, beställa grejer, åka på meetings osv. Men inget av det skulle vara värt någonting utan alla de vänner jag träffat sen jag började flyga för 3 år sedan! Utan er skulle jag inte hålla på med detta! Alla gånger ni ställt upp med meck hjälp, tips och råd och allt tjat med glimten i ögat. Det är ni som gör denna hobby så grym!


Tack Danne O, Peo, Dr Malmgren, Dele, Rille, Mats, Johan m, Björn, Toby smack, Brandsläckar Thomas, Johannes, Enderfalk, Hasse + alla jag brukar träffa ute på meetings!

1 comment:

Daniel said...

Tack - och det samma!!! Jag älskar hobbyn men utan vårat gäng skulle det inte vara värt nåt!!