Pages

Saturday, December 11, 2010

Atom 500 på fötter igen!


Min Atom 500 har varit strandad i snart ett halvår. När min mini vbar på 6hv knasade ur tog jag enheten från 500 tills det att jag fick en ny på garanti från Mikado. Men när ersättningsenheten kom tillbaka satte jag den på min Trex 700 som då var nyinköpt. Jag bestämde mig för att låta 500 stå tills att jag fick tag på en beggad enhet. Jag såg en annons förra vecka och knep en nästan ny fullsize vbar för 2 lax. Klappat och klart. Det ska bli kul att flyga 500 igen för det är en size jag verkligen gillar. Inte för små för att bli stressiga och inte för stora för att kosta en förmögenhet att krascha. Det blir nypremiär imorgon, dock med v4 då jag inte varit hemma senast veckan och hunnit uppgradera till v5.

1 comment:

Anonymous said...

Let's make a pre-order from fast-lad this very moment!
Extra ALL!
hehhehehee, lub ya' buddy, keep 'em scary moments coming.
/Ö.L.